close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה זה Happy Hour ומהו מקור הביטוי? יורדים לשורש העניין

מערכת שורשיז כסליו, תשפב21/11/2021

אין כל עוררין על כך כי האפי האוור עשויה להיות דרך מופלאה לתגבר בבת אחת את מכירות המסעדה

תגיות:
צילום: freepik
הרבה אנשים אוהבים לפקוד ברים או פאבים. זאת הדרך שלהם להשתחרר מלחצים ולפגוש מכרים, ישנים וחדשים, כאחד. במפגשים אלו לרוב קצת מנשנשים, אבל בעיקר שותים. בשל יוקר המחייה, ובעקבות נגיף הקורונה שפקד אותנו לפני יותר משנה, נראה כי בילוי זה הפך ליקר יותר מאי פעם. האם צריך באמת לוותר עליו? האם צריך להמשיך במסע החיים של בית עבודה, עבודה ובית. השגרה עשויה להרוס אנשים מסוימים. בלי שובר שגרה עם עשויים שלא להצליח להמשיך ולתפקד. אבל הסירו כל דאגה מעל הלב שלכם. אנו כיום אנשי הבשורות. הכירו את האפי
האוור
. לשותים מבינכם בוודאי זאת הבשורה המיוחדת של היום. מדובר באמת בחוויה שעוד לא נראה כמותה. HAPPY HOUR מאפשרת הזדמנות אופטימלית להירגע עם אנשים שאתם מחבבים, עם משקה בהנחה ביד, ועם מצב רוח מרומם. אז מה זה Happy Hour ומה מקור הביטוי? במאמר זה נרד לשורש העניין.


מה זה HAPPY HOUR?
אז, נשאלת השאלה החשובה – " מה זה Happy Hour"? בתרגום חופשי לעברית מאנגלית – האפי האוור הוא למעשה פרק זמן מסוים, אשר בו פאבים, ברים או אפילו מסעדות מוכנים לספק הנחות משמעותיות על צריכה של משקאות בקרב הצרכנים. בדרך כלל מקובל להחשיב על הנחות של משקאות אלכוהוליים. כל מה שעומד מאחורי האפי האוור בא לידי ביטוי במתן של הנחה כאשר הפאב, הבר או המסעדה חווים שעות חלשות שבהן אין יותר מדי לקוחות במקום. נהוג לציין את האפי האוור בשעות אחר הצהריים, לקראת הערב, ולא בסופי שבוע, ההומים מן הסתם, כי במשך השבוע, מימי ראשון ועד ימי חמישי.

מה מקור הביטוי HAPPY HOUR?
על השאלה – " מה מקור הביטוי Happy Hour ", נאלצנו לבדוק במשך זמן לא מבוטל. נתקלנו בכל מיני גרסאות. בסופו של דבר, השווינו בין כמה גרסאות, עד שהגענו לעמק השווה. ובכן, מקור הביטוי של האפי האוור, כאשר שורש הרעיון יובא מתקופה שבה אסור היה, בשום פנים ואופן, לצרוך אלכוהול בארצות הברית. באותה התקופה היו בארצות הברית אירועי האפי האוור, כאשר הכוונה שלהם הייתה שונה במהותה מהכוונה של היום. ולמה התכוון המשורר בדבריו? ובכן, האירועים הייחודיים של האפי האוור היו מחתרתיים, והם חלו לפני שהלכו אל מסעדות, שכאמור לעיל, אסור היה לשתות בהן משקאות חריפים. המונח האפי האוור נכנס לשימוש אינטנסיבי בשנות השישים, כחלק מהעגה המזרחית. ומאז הוא הפך לשם דבר, כמו גם למסורת, בשביל המון פועלים, בעת שעבודתם תמה והם שבו למקום המשכן שלהם, לאכול ארוחת ערב.

כיצד באמצעות HAPPY HOUR אפשר להשיג לקוחות חדשים?
כשדנים בשאלה – "כיצד באמצעות Happy Hour אפשר להשיג לקוחות חדשים?", כי אז נשיב, שאין כל עוררין על כך כי האפי האוור עשויה להיות דרך מופלאה לתגבר בבת אחת את מכירות המסעדה, הבר או הפאב. מקומות אלו ינהגו בחוכמה במידה ולא ינקטו שירות זה באופן חד פעמי, כי אם ינהיגו מדיניות של האפי האוור באופן קבוע, בפרט בזמנים שאין תנועה ערה של לקוחות. בעל המקום מאפשר ללקוחות שלו הצצה לטיב האלכוהול ולטיב האוכל שהוא מציע, הלקוחות נהנים, מתאהבים במקום, ממשיכים להגיע שוב ושוב, והשאר זה כבר היסטוריה.
הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה